I don't know, but these walls seems to tell me it ain't so

Sovmorgon!
Det gillas, jag hinner sova två timmar längre (eller en timme längre + en timme vid datorn).

Kunde inte logga in på bloggen igårkväll. Inte bra!
Jag som skulle skriva... nåt viktigt. Eller nåt. Så viktigt var det nog inte.

Hörde igår att min spanska är inställd idag. Är inte helt säker på om jag ska tro på det, Astrid och Elin tolkade nog det spanskaläraren sa helt fel. Men om jag inte har någon spanska idag så har jag bara två lektioner - svenska och engelska. Vi ska dessutom se på film på båda. Tecknade Herkules på spanskan, barnfilmer in my heart säger jag bara.

Nej men nu ska jag kolla facebook lite och sen dra in mot stan för att byta buss och åka till skolan.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0