I'm electric, I just want to dance

Nu har jag varit duktig och skrivit klart hela min svenskaberättelse.
Jaghar inget godis att belöna mig själv med, dåligt dåligt!
Nej men jag ska bli nyttig (säger vi).

Alla snackar OS. Jag vill också prata OS. Jag har inte kollat på OS alls. Facebook är min vän.
Såg nyss på facebook att Anja Pärsson inte lyckades dra hem ett OS-guld till oss här i Sverige. Dåligt! Istället hade hon flygit 60m. Inte bra.

Nu skulle vi vara några som skulle ha en diskution om vi kan ses på lovet men vad händer då? Jo, min msn blir sur och loggar ut sig själv hela tiden så jag försvinner bort från gruppkonversationen. INTE KUL! :(

Nu ska jag försöka sno grannens internet och se om det går bättre.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja vi hade en labb som skulle visa det, sjukt trist :( Sen måste man skriva VARFÖR... Åh.

Fan, du har lov en annan vecka än jag :(

2010-02-17 @ 22:27:24
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0