iTunes/iPodfix

Sitter framför stationära datorn för första gången på länge nu. Ska försöka fixa in alla bra låtar i iTunes igen och lägga in dem i iPoden. Råkade ju ta bort allt i iTunes när vi skulle återställa datorn då vi fick virus. Vill kunna lägga in ny musik på iPoden nu igen så jag får väl göra om allt nu.

Idag har jag än så länge inte gjort något. Mamma väckte mig halv elva för att säga att hon skulle iväg till jobbet en sväng. Det hade hon sagt redan igår så det var helt onödigt att väcka mig för att säga det. Kunde inte somna om igen så det var bara att gå upp efter en timmes smsande eller nåt sånt.
Haha, Kristin som bor i Bohuslän har snöstorm och är fast hemma hos en kompis och alla dagens tåg är inställda. Jag tycker det verkar lite mysigt att vara insnöad, synd att man i stort sett inte kan bli det här.

Nej, nu fixa iTunes.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej!:) Fin blogg! ^^

allt bra med dej?(:

2010-02-20 @ 18:01:58
URL: http://evelinaahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0