Jag hatar att träna

Pulsa genom snön till gymmet skrev jag i förra inlägget. Snacka om att pulsa genom snön! Så fort man kom ut genom portdörren var man tvungen att gå genom snö upp till knäna. Blev sen lite bättre resten av vägen men några dm snö var det i stort sett hela vägen.

Väl på gymmet råkade jag börja med att köra 10 minters intensivträning i crosstrainern (eller vad den nu heter). Inte så smart gjort att göra om man är otränad som jag. Höll nästan på att svimma där mot slutet. Sen chillade jag runt och tränade lite på andra maskinerna, fanns ett spel på roddmaskinen där man skulle vara en fisk och äta upp andra fiskar typ. Hade varit kul om jag inte hade varit helt slut.
Efter en timme på gymmet avslutade jag med 2 min på crosstrainern igen och sen gick jag och mamma hem genom snön igen. Usch, pulsa genom snön på tillbakavägen var inte kul, ville bara lägga mig i snön och sova eller dö eller något.

Nu sitter jag här nyduschad och klockan är 00.01. Ny dag!
Kanske borde sova snart, är hur trött som helst.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0