Och vad vet du om solen förrän någon släckt alla ljusen?

Hej!

Ställde klockan på 10.00 idag. 10.05 låg jag fortfarande kvar i sängen och mamma ringde och sa att jag skulle klippa mig 11.00.
Bussen gick 10.24 så jag hade ungefär en kvart på mig att byta om, sminka mig, äta och leta rätt på alla saker jag skulle ha med (pengar och sånt). (Tar ca 6 minuter att gå till bussen, om man springer går det lite snabbare)

Jag hann!
Helt otroligt, tog på lite mascara och puder, drog på första kläderna jag hittade, borstade igenom håret, la ner pengar och en kajalpenna i väskan, tog ett äpple och sprang till bussen. Fan va bra jag är!

Kom fram till frisören prick 11 och där fick jag choklad. Bra med snäll frisör.
Klippte håret och sen gick jag runt på stan.

Köpte armband på Ur&Penn och en tröja/klänning och kjol på H&M.

Sprang in i Tony i S:t Persgallerian. Han stod och väntade på Max så jag stod där och snackade med honom i en halvtimme. När Max kom så gick jag iväg till bussen och åkte hem.

Ja, det var min allt om min lilla sväng till stan.
Hittade inga bilder på internet på sakerna jag köpte så jag kanske tar bilder och lägger upp här sen. Elller så gör jag inte det. Vi får se helt enkelt.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0