Onsdag

Helt okej skoldag idag, som vanligt alltså.

Kemin gick vi igenom lite saker och svarade på frågorna i boken.
Matten var skittråkig för i hade världens tråkigaste vikarie.
På engelskan såg vi klart på Slumdog Millionare som vi började se på igår. bra film, se den! Diskuterade även lite saker i filmen och sen fick vi sluta.
Engelskan var lätt bästa lektionen idag.

När jag åkte hem stannade inte bussen på min hållplats fast jag hade tryckt på stoppknappen och trots att det stod att bussen skulle stanna. Fick gå av på nästa hållplats och gå därifrån. Jag som redan har långt från min vanliga hållplats fick gå ännu längre nu. Inte första gången jag missade min hållplats heller men den här gången var det faktiskt inte mitt egna fel att jag missade den.

Fick godis av storebror när jag kom hem. Höhö bra att ha en bror som köper mer godis än vad han själv orkar äta upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0