Skridskor

Igår på idrotten i skolan åkte vi skridskor. Jag som inte orkade släpa med mina egna (som dessutom var hos pappa och jag var hos mamma) lånade ett par utav skolan. Sämsta skridskorna jag någonsin åkt med, helt oslipade så man hade ingen kontroll alls.

Åka skridskor med klassen är alltid kul för det är alltid flera som ramlar. Och vad är roligare än att se någon ramla?

De här gamla skridskorna var det jag lånade:

min stora jacka som går ner en bit på benen gör att jag ser jättetjock ut -.-

När vi åkt klart och jag satt på en bänk och skulle ta av mig skridskorna hoppade Elias över mitt huvud. Sjukt läskigt, om jag visste om vad han skulle göra hade jag antagligen vägrat men nu sa han bara åt mig att sitta helt stilla och så sprang han och hoppade över mig. Enligt alla som tittade på var han bara någon cm över mitt huvud. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0