sms

Jag har tråkigt så jag gör den här:

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

 
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
-Då måste du ju betala för att komma hem sen :P

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Jo

 3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- :D

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
- Haha jag vet xD 110 kommer om sex minuter

 
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Det förstår jag :(


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Nu är jag på väg hem. Börja göra er i ordning om ni inte redan ligger! Kram, mamma. Ps. Jag har vara den här tel med mig.

 
7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
 - Hej malin :D vad gör du? :)

 
8. Vad vill du höra mest av allt?
- Svara inte på det här smset.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt
- Men... Det är tråkigt hos mig.. Men jag kan höra med min bror om vi kan ha hans lägenhet i ua isf ;)

 
10. Din romantiska replik?
-Böga typ.

 
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
-Jag spyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0