Söndag

Det blev fest igår ändå. Fast vi stack från den till en annan istället då det inte hände så mycket. Andra festen var roligare. Lite bilder finns på facebook, finns såklart fler bilder men vissa saker borde helt enkelt inte hamna på internet.

Idag har jag sett:
.
Kristin ta sönder ett glas
En nyfödd kalv
Otroligt fula bilder från gårdagen
.
.
Idag har jag även:
.
Sovit bort halva dagen
Trott att klockan varit något helt annat än vad den var
Lagat en skitgod pizza (vi såg till att inte bränna maten den här gången...)
.
Imorgon ska vi upp tidigt och jag ska åka hem.
Ska flyga hem. Läskigt med egen incheckning och sånt, har aldrig gjort det förut. Blir inte kul att åka hem heller eftersom det varit så kul här. Men nu är lovet slut, ser inte fram emot skola på tisdag men förhoppningsvis kan jag imponera alla med min coola dialekt jag fått. Får bara hoppas att jag har kvar den när jag kommer hem och att den inte försvinner på flyget eller nåt.
.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0