oh I want to be a part

Min statestik här på bloggen går verkligen upp och ner precis som den vill. Idag har jag mindre än hälften så många unika besökare som jag hade igår.
Kanske beror på att jag inte skrivit så mycket idag, de två inläggen jag skrivit är postade med mindre än en kvarts mellanrum.

Den här dagen har varit lite uppochner den med. Mådde som bäst på hela dagen när jag var i skolan, konsitigt det där.


Resten av den här veckan verkar bli bra iallafall:

Onsdag - Utvecklingssamtal, ingen mer skola
Torsdag - Ridning
Fredag - Konsert


Liten lista på vad jag ska göra imorgon (så jag inte bara sitter inne och glor på tvn hela dagen):

Sova länge (inte lämna sängen innan 11)
Åka skridskor (måste testa mina egna skridskor lite och se till att jag blir lite bättre på att åka innan nästa idrottslektion. Finns is att åka på här på min gata och det är antagligen ingen som åker på den mitt på dagen)
Åka till skolan och gå på utvecklingssamtal (bussresan fram och tillbaka kommer ta ungefär 4 ggr så lång tid som jag är där. Värt)
Göra läxor/plugga inför prov (har flera läxor till torsdag/fredag + matteprov på torsdag)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Jag letade efter klippet på svt.se, men hittade det inte alls. Det tog typ en dag för dem att få upp det :O

2010-02-10 @ 11:01:50
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: josefin

super fin blogg och design :D

haft en bra dag ?

besök gärna min blogg , puss!

2010-02-10 @ 13:33:53
URL: http://zockertopp.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Älskling, vad skiter sig? Saknar dig ENORMT! puss <3

2010-02-10 @ 19:29:13
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0