26

Idag i skolan gick brandlarmet igen.
Att stå där ute utan jacka var verkligen KALLT!
Och vi fick som vanligt inte gå in direkt igen heller utan vi var tvugna att vänta på brandbilarna och sen att brandmännen skulle stänga av alarmet och kolla igenom byggnaden. Inte kul.

Datorn har jag haft på hela skoldagen men knappt använt, bara en liten stund i slutet av svenskan.

Min spanskagrupp är smartast och har kommit på bästa sättet att få lektionen att gå - ställa en massa onödiga frågor. Idag hann vi bara gå igenom planeringen över vårterminen och mindre än halva läxan (som jag ändå inte hade gjort...).

Nej nu har jag en rejäl matteläxa som ligger här brevid mig och väntar. Hann räkna en halv sida på lektionen igår så nu har jag en och en halv att räkna ikväll.
Not nice.

Det är riktigt riktigt kallt i mitt rum. Jag fryser.

Nej nu ska jag ner under täcket och räkna matte. Få se hur många tal jag hinner innan jag somnar.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0