28.1

Har insidan av bloggarna på blogg.se ändrat eller är det bara min dator som är konstig? Tror på en kombination av båda.

Dagen idag var först skola.
Prat om sagor på svenskan, vanlig matte (som jag precis hann göra klart, fan va bra jag jobbat senaste dagarna på matten!) och sist musik.

På bussen på väg hem bestämde jag mig för att stanna i stan och hänga med min grymma vän Tony istället för att åka hem. Vi gick mest bara fram och tillbaka, kors och tvärs över halva stan. Inget kul att skriva om alltså men det var kul för mig att träffa honom igen. Var ett tag sen sist.

Kom hem för någon timme sen och har inte gjort något vettigt sen dess.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0