29.1

Hej hej!
Fredag idag, gillas stark!
Dum som jag är så glömde jag laptopsladden i skolan och jag har nog högst 3 timmars batteri kvar. Inte kul.

Idag på biologilabben gjorde vi "fåglar" och papper och sugrör. Med hjälp av tärning och mynt så ändrade vi utseendet på dem och när man hade 3 st testflög man dem. Den som flög längst överlevde och fick 2 ungar och de andra dog. Komplicerat men iallafall, i slutet av lektionen hade varje grupp varsin fågel som vi skulle tävla med. Varje grupp fick 3 kast (ett per person) och gissa vem som hade bäst fågel/kastade bäst? JAG! Fan va bra jag är.

Kallt ute, lång väg till matsalen och kort lunch resulterade i att jag, Karin, Elin och Astrid köpte varsin macka i cafeterian i skolan. Detta resulterade i att jag var sjukt hungrig när jag kom hem men nu är jag mätt igen.

Jag har kommit på att jag suger på spanska. IG på nationella säger jag bara, de här testnationella som vi gör nu fattar jag inte ett skit utav.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Kristin

men nejdå,klart du kommer klara nationella!:D<3

2010-01-29 @ 18:04:48
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0