6 januari

Idag har jag varit inne hela dagen, tog mig bara en snabb titt på termometern för att se att det var för kallt för att gå ut.

Ikväll ska jag sova tidigt, man märker verkligen att det är lov när man vaknar 12, kollar på klockan och bestämmer sig för att somna om igen.

Ja, som ni ser finns det inget att skriva.

Idag har jag gått runt med klackskor på mig inne hela dagen också. Har ju aldrig använt dem ute och det är ju alltid bra att gå runt i klackar, man blir längre och sånt är kul.

Idag är det tretton dagar efter julafton. Idag får alla spanska barn sina julklappar. Alltid bra att veta, nu har ni som inte visste det fått lära er något.

Eh, nu skriver jag bara en massa random saker som inte alls hänger ihop.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0