Den där jävla oturen som alltid förföljer mig

Jag har ju som vanligt världens otur. Idag drabbade den mig igen.

Var inte med på idrotten idag (ordentligt förkyld + glömde tröja) så jag satt vid väggen och tittade på.
Bredvid mig stod en stor metall"korg" full med innebandyklubbor. Den var kanske 1,20 m hög och hade lock och hjul, riktigt tung sak alltså.

I slutet av lektionen kör de en evighetsstaffett som slutar med att de som sprang, sprang rakt in i den där innebandyklubbssaken så den välte rakt över mitt ben.
Detta hände vid halv elva och jag har fortfarande ont.

Kommer antagligen få ett stort blåmärke över hela smalbenet. Än så länge är bara fotknölen blå och den gör inte ens ont.


Kommentarer
Postat av: Matilda

tack:D

2010-01-18 @ 19:05:12
URL: http://maweii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0