Genius

Har precis fixat genius på iTunes och måste bara säga att jag älskar't!

2 blandningar blev det. Rock och Pop.

Lyssnade lite på pop-blandningen innan maten och den var helt underbar.
Lyssnar nu på rock-blandningen och insåg att den också bara innehåller pop, dock lite mer rockigare pop än popblandningen. Eller nej, den är inte ett dugg rockig egentligen.

Aja, det spelar inte så stor roll, mitt iTunesbilbliotek innehåller i stort sett bara pop (har ju precis börjat använda iTunes här hos mamma, har totalt bara 424 låtar). Just the way I like it.

Finns såklart många låtar som jag älskar som inte är pop men på den här datorn har jag nästan bara hela skivor och då blir det mest pop.



Oj, skrev det här för någon timme sen och glömde bort att posta det.
Har sett lite mer skillnader nu på mina geniusblandningar. Pop-blandningen är lite mer Håkan Hellström och Lars Winnerbäck och rock-blandningen är lite mer The Ark och Laakso. (Sen så tycker jag själv att The Ark och Laakso egentligen räknas som pop, iallafall Laakso.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0