:(

Jag har ont i min rygg.

I slutet av musiklektionen idag spelade vi samba (som vanligt) och jag spelade surdu (stor trumma). Fick sjukt ont i ryggen efter det eftersom det inte var den största trumman och jag fick sitta böjd. Och eftersom jag var den enda som spelade surdu och den är viktigast var det ju noga med att jag spelade hela tiden och inte bara slutade helt plötsligt för att jag fick ont i ryggen. Då skulle alla andra tappa bort sig eftersom det var mig de hela tiden skulle lyssna på och anpassa sig efter.

Nej men usch vad jag klagar mycket känner jag. Ont i ryggen och varken tillgång till musiken på iPoden eller spotify gör mig inte till världens gladaste människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0