femte januari tvåtusentio

Bra idag idag.
Åkte till stan och träffade Linnea.
Det var sjukt kallt ute.
Hon köpte smink och jag köpte ett linne.
Linnea insåg att hon glömt sitt betalkort hemma.
Vi åkte hem till Linnea (3 hållplatser med bussen, snacka om lata).
Vi drack julmust och jag råkade hälla ner lite i ena tröjärmen. (BRA JOBBAT MALIN!)
Vi tog bussen till Gränby Centrum.
Linnea ville till OnOff.
Jag ringde mamma och frågade om hon kunde köra oss till onoff efter jobbet, det kunde hon bara vi köpte kattmat.
Vi gick runt någon timme i Gränby Centrum och åt på burger king. Hade aldrig tidigare varit inne på Burger King i Gränby.
Var inne på Gina Tricot då mamma ringde och sa att hon var vid parkeringen.
Vi hade inte hunnit köpa kattmat.
Vi gick på kvantum med mamma och köpte kattmat + 100 andra saker.
Vi åkte till OnOff.
Jag kollade på fina mobiler, Linnea köpte en kamera och mamma köpte 3 karaokeDVDer.
Vi åkte hemmåt och släpte av Linnea vid busshållplatsen.
Jag och mamma lagade mat och sjöng karaoke medans maten var i ugnen.
Vi åt mat.
All tid efter maten har vi kollat på tv och sjungit karaoke i reklamerna (måste ju gå igenom allla låtar på de nya skivorna)

Så. Där har ni hela min dag. Första dagen det här året som jag ens orkat göra något vettigt.

Sammanfattning: Stan och Gränby Centrum (Uppsalas största köpcentrum) med Linnea, OnOff med Linnea och mamma och sen en massa karaoke och tv med mamma hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha din mamma är så skön, mina föräldrar skulle aldrig sjunga kareoke med mig xD

2010-01-06 @ 00:44:36
URL: http://tutelut.blogg.se/
Postat av: malin

haha Lovisa, det är ju mamma som vill sjunga karaoke med mig och jag säger ju inte nej direkt ;D

2010-01-06 @ 02:04:54
URL: http://mnablmijno.blogg.se/
Postat av: Linneaahh

en mucho bra dag!

2010-01-07 @ 20:51:48
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0