I'll look into the sun, just so I can shine

Eftersom brorsan fyllde år i måndags kommer hela tjocka släkten hem till oss idag.

Egentligen måste jag fixa en massa saker men just nu är mamma och brorsan ute och tar kort på lilla bilen som ska säljas. Skönt att vi har ny bil nu, den andra är så liten.
Var först snack om att jag eller brorsan skulle få den men min bror åker ju aldrig någonstans och jag nöjer mig med kollektivtrafiken. Skulle ändå inte kunna ta med så många kompisar i den där lilla bilen. Är dessutom mer än ett år kvar innan jag får ta körkort.

Så om det är någon som vill köpa en liten blå ford fiesta med 2 dörrar, kontakta min mamma!


Kommentarer
Postat av: Tonkow

BAD CASH QUARTET :D

2010-01-23 @ 23:56:49
URL: http://www.tonkow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0