Imorgon börjar en ny vecka

Släpade ju hem skoldatorn över helgen och kom på bussen på att jag glömt sladden i skolan. Har dock 50% batteri kvar så nu sitter jag här i sängen och ska göra av med de 50 procenten.

Såg dock nu att det är en film på tv som kan vara bra så det kanske inte blir så mycket dator.

Har även ett par läxor jag måste göra, biologi och fysik. Måste iallfall läsa sidorna i böckerna och fatta vad det handlar om, göra uppgifterna orkar jag inte riktigt.

Nej men nu ska jag kolla runt lite på internet och göra läxor.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: tess

Vi ska våga vara dom vi är... för ingen annan är som just jag. Vi ska inte försöka vara någon annan... tack för dina rader. //tess

2010-02-01 @ 10:58:28
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0