Induviduella val

Idag i skolan avbröts våra lektioner mellan 10 och 11 och under den tiden skulle vi springa runt i hela skolan till olika klassrum och få informationom de olika induviduella valen.

Vi hade inte fått någon information alls och visste inte vart vi skulle men tillslut hittade vi ett papper i entréhallen där de olika salarna stod.
Sen var det bara att springa fram och tillbaka runt hela skolan (vi planerade såklart aldrig i förväg så det kunde vara upp till A308, ner till entréhallen, till C203, till entréhallen, till B201 osv... en väldig massa springande alltså).
Orkade dock inte lyssna så noga på vad lärarna sa utan tog bara några papper och gick vidare.

Frågan är bara vad jag ska välja.
Psykologi A och Fotografisk bild är jag inne på just nu (är väl det jag varit inne på nästan hela tiden).
Fotografisk bild verkade rätt kul men jag har börjat tveka lite på det där med psykologin. Någon som läst det och kan säga om det är kul eller inte?
Sen tänker jag nog kolla lite vad alla andra väljer, tänker inte gå på nåt helt själv. Men det verkade vara flera som var lite inne på psykologi och fotografisk bild så det kanske bli det. Om jag inte kommer på nåt annat inom 2½ vecka vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0