Ingenting spelar nån roll, blicken rakt fram som i videon

Idag är sista dagen på lovet.
Imorgon börjar solan igen, jag är inte ett dugg pepp.
Har dessutom dragit på mig ett rejält sömnproblem som gör att jag inte kan somna i bra tid även fast jag mår dåligt. Somnade ca halv 6 inatt och lyckades stänga av och somna om tre alarm med en halvtimmes mellanrum. Lyckat.
Får se hur det går imorgon, kanske råkar ta lite ofrivillig sovmorgon.

Idag har jag än så länge skrivit lite på den där labbrapporten som skulle in innan jul. Internet suger och jag har min biologibok kvar i skolan. Har kanske skrivit klart den nu. Kanske. Den suger och är inte ens en sida lång men vafan, jag kan inte skriva labbrapporter.

Nej nu ska jag sluta klaga på sömn och skola.
Läste mitt horoskop nyss (ja, det brukar faktiskt stämma på mig) och där stod det både på dagen och veckans att jag skulle ha en massa olika problem och vara i obalans. Men på månadens horoskop stod det att allt skulle vända ungefär vid 15e och en vecka efter 18 skulle det hända nåt bra.
Nu är det bara att hoppas på att det händer nåt bra då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0