Jag fryser när ni pratar

Jag mår illa.

Fick ett telefonsamtal av en kompis som frågade om jag ville med på fest ikväll. Jag som är hos mamma just nu (långt från festplatsen), har sjukt många läxor över helgen och som ska dessutom träffa släkten imorgon tackade nej. Känns inte som om den här helgen är bra för mig att festa på.

Aja, det var inte det jag skulle snacka om. När hon ringde frågade hon dessutom några saker från förra gången och alla hade tydligen sett mig göra en sak som jag glömt (men som jag nu kommer ihåg).
Fan.
Allt jag gör överdrivs ju i de där kretsarna också. Jag som trodde att jag lyckades bli av med alla konstiga rykten men jag har tydligen bara skapat nya.
Det var iallafall inte alls som min kompis sa nu så jag förnekade allt trots att det inte var helt fel egentligen.

Äh, ingen fattar säkert vad jag skriver om och jag ska inte fortsätta skriva för då lär jag råka skriva ut allt som jag inte vill skriva.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack så mycket :))

2010-01-22 @ 23:43:06
URL: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0