Januari 2008

Sitter och kollar på gamla bilder på Lovisas bdb.
Bilder från början av januari 2008.
Fan, börjar gråta utav vissa saker som står där.
Och då handlar det inte ens om mig. Jag stod bara i mitten. Fast ändå inte. Men jag fastnade där emellan. Flera bråk senare lärde jag mig som tur var vilken sida jag skulle stå på.

Vissa kommetarer här är hemska. Som t.ex. den här från Linnea (som också hamnade lite halvt emellan fast samtidigt inte):
ni får ge er båda två, jag fattar inte vad ni håller på med?! ni mår ju så dåligt av det :'( jag orkar snart inte med att ni gör såhär mer, vetni? ska vi inte bara ta och splittras, förstöra den fantastiska vänskap vi har haft, glömma allt kul vi har gjort, glömma allt roligt och underbart som har hänt? ska vi inte bara skita i vår vänskap? det är ju ingen, INGEN som mår bra nånsin... jag orkar bara inte mer... ... men jag älskar dig...

Där och då var gänget det viktigaste jag hade. Det Linnea skrev om var bland det värsta som kunde hända men samtidigt kunde det kännas som om det var det enda rätta. Fast omöjligt.

Jag är iallafall glad över hur allt är nu. Skulle inte vilja gå igenom det där igen. Vi har det alla bättre nu.
<3

Kommentarer
Postat av: sofie

jag var i patong merlin i thailand :)

(segt svar vet eehehe)

2010-01-30 @ 11:43:41
URL: http://sofiemedin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Läser från telefonen på bussen... Inte ok! Jag är glad att jag har dig kvar iaf<3

2010-02-01 @ 08:31:03
URL: http://tutelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0