Känns som om vart jag än är i lägenheten ligger katten brevid mig och sover

Hej hej!

Sitter här i soffan och kollar lite halvt på tv samtidigt som jag läser bloggar. Nu är dock alla inlägg på bloglovin' lästa. Alla har blivit dåliga på att blogga, jag får väl antagligen börja följa fler bloggar igen. Eller så klagar jag som nu.
Antagligen är det ingen som skriver för alla har skaffat sig ett liv och gör andra saker än att sitta framför datorn nu när det är lov.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av mitt lov. Förra året vid den här tiden hade jag större delen av det kvarvarande lovet uppbokat. Blir väl stan med nån rolig någon dag snart, bara jag orkar ta mig upp på morgonen.

Nu ska jag nog leta upp en bra film att se på.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0