Kom och ta mig långt härifrån

Har tydligen hänt något med spotify så datorn tror att det är ett virus och har raderat det.
Försökte nyss installera om men det gick inte.
Just nu lyssnar jag på några gamla blandskivor från första halvan av 00-talet. Inte kul, jag vill ju lyssna på mina kära spotifylistor.
Alla bra skivor jag har är hemma hos mamma.

Min iPod har dött förresten. Kan varken starka eller ladda den.
Gamla iPoden är hos mamma.

Nej nu ska jag lyssna på p3 star, p3 svea eller maxradio. Om det inte finns någon bra musik på någon utav de radiostationerna kommer jag dö.


(Rubriken - det är SÅNNA låtar som finns på de här blandskivorna jag lyssnar på. Lyssnar på den där låten nu. Det här är fan sorgligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0