läxorläxorläxorläxor

Om man jämför med igår har jag gjort väldigt många saker idag. Om man jämför med en vanlig dag har jag knappt gjort någonting (men jag är ju faktiskt sjuk).

Efter lunchen idag stoppade jag in ALLA sakerna som stod på diskbänken i diskmaskinen (var iochförsig mest mina saker men inte bara) och sen torkade jag diskbänken också så det blev rent och fint i köket. I vanliga fall brukar jag bara ställa in mina saker.

När jag stadat klart i köket tog jag fram matteboken, satte igång Håkan Hellström Live på P&L DVDn och satte mig i soffan och räknade samtidigt som jag tittade på dvdn. Räknade allt man skulle gjort tills idag vilket var flera sidor i boken + några extrauppgifter. Har ingen aning om vad de gjorde i skolan idag, antagligen det som kom efter i matteboken men det såg svårt ut, får kräva en liten snabbgenomgång när jag kommer tillbaka till skolan.

Tidigare idag har jag även skrivit en halv debattartikel. Ska skreva resten snart. Ska även göra klart de där uppgifterna vi fick på spanskan innan jul (pga. 3 inställda lektioner direkt efter jul). Och sen ska jag även börja på kemi-labbrapporten som ska in på tisdag.

Som ni ser har jag väldigt mycket skolarbete jus nu och jag vill inte ens veta vad jag måstge jobba igen nu när jag varit hemma två dagar.

Nu ska jag tänka på något annat än skolarbete för en liten stund.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0