Onsdag

Hej!

När jag kom hem blev jag väldigt trött så jag har legat i soffan och halvsovit i ett par timmar nu. Skulle plugga men jag orkade inte ens ta fram böckerna. Man blir sjukt trött av att gå i skolan.

Min vad gör ont. Särskillt ena, jag hatar verkligen att överanstränga vaden. Råkade överanstränga den i lördags och smärtan har knappt släppt något. Mina vader är sjukt känsliga för det här med överansträngningar, har råkat överanstränga dem minst 4 gånger på 1½ år och då tog jag det lugnt och hoppade på kryckor i flera månader (pga ett av mina knän). Jag kan alltså inte gå nu utan att jag får ont.

Nu kom pappa hem och sa att det är 20:e knut vilket betyder att granen ska ut och allt julpynt bort. Lite tråkigt tycker jag. Hoppas jag slipper hjälpa till att ta bort allt, städa undan saker är inte riktigt min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0