partyparty

Galen kväll/natt.
Idag kan jag inte gå ordentligt för jag "råkade" såklart dansa sönder mitt ena ben. Värsta är att jag gjort det förr, lär mig aldrig.

Ja men vad ska man säga, festen spårade, några mammor kom dit, någon spydde, nån tog sönder stereon (fast den blev lagad), en massa oinbjudna kom dit, sms om att polisen skulle komma men det gjorde de inte.

Vissa saker ska jag nog inte skriva ut på bloggen heller. Men det var en rolig kväll, det är ett som är säkert.  

Bara 1-2 minuters gångavsånd hem till mig sen med så jag slapp gå länge i kylan när jag skulle hem.
Dock var det en massa som ville gå hem till mig för att hämta saker som toapapper eller låna strumpbyxor men jag lyckades hålla alla borta från mitt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0