rubrik

Sitter nu för första gången vid stationära datorn efter vi fått bort viruset (vilket var i måndags tror jag).

Släktingar är här.
Skönt iallafall att det bara blev kusinerna + deras föräldrar + en av mammas kusiner (som är lika gammal som mig). Kusinerna har jag åkt på semester med 2 veckor varje sommar sen 2001 och vi träffar dem rätt ofta så det är ändå rätt slappt när de är här.

Jag är iochförsig nästan inget med kusinerna längre när de är här. Alla stänger in sig på brorsans rum och spelar tv-spel. Finns några tv-spel jag gillar men nej, de vill aldrig spela de roliga spelen.

Nej nu ska jag nog vara lite social. De vuxna spelar ju inte tv-spel så de vill att jag ska snacka med dem.

Ⓟⓤⓢⓢⓗⓔⓙ!

Kommentarer
Postat av: meliie

fin blogg :) kika in på www.janemeliiewennberg.blogg.se :))

2010-01-24 @ 00:54:15
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0