Samma sega sörja utan slut

Hej!

Den här dagen har börjat segt och kommer nog fortsätta på samma sätt. Jag är lite halvsjuk så det är nog bättre att stanna hemma och ta det lugnt än att göra något. Vill ju inte bli sämre. Som folk hörde igår kunde jag inte riktigt prata och jag kan inte prata ordentligt idag heller. Jävla hals!

Imorgon måste jag till stan och köpa födelsedagspresent till brorsan som fyller 18 på måndag. Vad köper man egentligen till sin storebror när han fyller 18?
Äh, han är tv-spelsnörd så det blir väl något sånt. Tråkigt att köpa bara.

Såg nu att det är the X-effect på tv. MTV har alltid så sjuka programidéer. Underhållande är det iallafall så nu ska jag se på det.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Tonkow

KÖP GTA!!!!!

2010-01-16 @ 14:31:48
URL: http://www.tonkow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0