Sunday

Seg söndag.
Som vanligt.
Söndagar måste vara den tråkigaste dagen. Aldrig något som händer, bara sitta hemma och inte göra något vettigt. Som idag t.ex. har jag sett på High School Musical 3 (gick på tv 1000), fattar ni hur tråkigt jag haft det idag?

Söndagar behövs dock, även om de är världens tråkigaste måste man ta det lugnt ibland. Om man gör något på lördagen är det bara skönt med en seg söndag men eftersom jag inte gjorde nåt vettigt igår blir det bara tråkigt.
Stan stänger 4 på söndagar också, man hinner alltså bara komma in till stan innan alal affärer stänger.

Söndagar behövs också som läxdag. Jag har mördarmåndagar 8.30-16.30 vilket betyder många lektioner och många läxor till just måndagen. Inte kul. Men ju mer tid man har på sig att göra läxorna desto mer skjuter man upp dem.

Nej men söndagar gillas inte, lördag hela veckan ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0