There was snow. White snow.

Eftersom jag inte har gjort någonting vettigt idag så skiter jag skriva om dagen och kör lite citat från nyår istället.

Eftersom den det handlar om inte var speciellt nykter skriver jag **** istället för hennes namn. Och jag skriver "vi andra" istället för namnet på den som sa något eftersom jag för det första inte kommer ihåg vem som sa vad och så upprepade vi allt flera gånger.
Vi andra = tre personer (två hade gått tillbaka innan och två gick en bit bakom och strulade lite halvt)



På väg från slottet där vi hade varit över tolvslaget.

****: Jag fryser och jag har ont i mina fötter! Nu tar jag av mig skorna.

Vi andra: Nej, gör inte det. Då kommer du bara frysa ännu mer. Snön är kall!

****: Snön är inte alls kall! Den är som bomull!

Nån tar snö på sin vante och trycker det i ****s ansikte. **** skriker att det är kallt men försöker fortfarande ta av sig skorna. Alla andra försöker stoppa henne. Tillslut får hon av sig skorna.

****: Åh, va skönt. Snön är inte alls kall. Det är som att gå på bomull.

Vi andra: Snön är visst kall!

****: Aaaah, det är kaaaaallt!



Eh, ja. Det är nog bara roligt om man var där. Och allt sas inte i exakt sådär och i den ordningen, men man kan ju inte komma ihåg allt.  



Enda bilden från nyår som finns på internet där jag är med. Jag är den enda som är glad? Hemsk bild iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0