There's so many memories

FAN!
Skrev ett halvlångt inlägg och sen när jag skulle publisera det blev det fel och allt bara försvann.
Kan försöka skriva om alt här under



Pappa sitter och kollar på Robinson och jag hör en låt jag känner igen, If only your bed could cry!
Gillar den dock bättre när det bara är Moto Boy som sjunger. Undrar hur många gånger jag hört den där låten live egentligen.
Länge sen jag lyssnade på Moto Boy nu, ska göra det så fort jag orkar leta upp mina supersizehörlurar som stänger ute allt annat ljud ("orkar leta upp", vet exakt vart de ligger).
Och jag vill på Moto Boykonsert igen! Länge sen nu. Moto Boy är den artisten som jag sett absolut flest gånger. Han är verkligen en sådan artist som är bäst live.

Slänger in ett klipp jag filmade i Vallentuna 7 Juni 2008. Det var en bra konsert, Jag, Lovisa, Julia och Martina drog fram en soffa framför scenen och satt i den under hela konserten, alla andra ställde stolar runt om och brevid oss. En Moto Boykonsert ska helst ses från en soffa!

If only your bed could cry (+ mellansnack).
Eftersom pappa sitter och tittar på tv kan jag inte kolla klippet nu innan jag lägger upp det. Länge sen jag såg det nu men jag har för mig att ljudet är lite dåligt, iallafall under mellansnacket. Mellansnacket är egentligen bara lite random prat mellan Moto Boy och publiken, hoppa fram en bit för att höra låten.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag hörde den också! Jag avbröt när folk pratade och bara: Men shit, det där är ju Moto Boy!

Och det var när Titiyo sjöng, så de trodde väl att jag var dum i huvet ;)

2010-01-17 @ 18:39:58
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Gå in och rösta på den du tycker ska vinna veckans blogg :)

2010-01-17 @ 19:48:43
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0