You nearly killed me with your smile

Hej!

Idag har jag redan hunnit med en sväng till Gränby Centrum med pappa.
Där köpte jag present till storebror som fyller 18 imorgon. Blev nåt som han inte önskat sig, tråkigt när folk vet vad de ska få.

Vi köpte även tårta som vi ska äta ikväll.
Jag har kommit på att  min bror kommer få alla sina presenter vid olika tillfällen, lite kul.
Ikväll av pappa, imorgon någon gång (antingen på morgonen eller vid middagen) av mig, imorgon kväll av mamma och i helgen av släkten.

Nej nu ska jag surfa runt lite till sen ska jag börja ta itu med mina läxor. Matten måste jag verkligen fixa innan imorgon.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

sv: yeeey :D

malin kommenterar massa :D

2010-01-17 @ 16:16:38
URL: http://liiica.blogg.se/
Postat av: Thessan

Fin blogg du har!

2010-01-17 @ 16:28:04
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0