19 blåmärken

När man är sjuk och har tråkigt kan man alltid roa sig med att räkna blåmärken. 19 stycken hittade jag. Finns säkert ännu fler på min kropp.

Jag börjar förresten bli lite mindre sjuk, nu kan jag lyssna på musik! Hästpojken är det som gäller för stunden. Jag gillar dem ännu mer nu efter Peace & Love.
Lasse Lindhs nya lyssnar jag också på. Jag filmade den under festivalen och den är helt underbar! Jag längtar till nya skivan, synd att den kommer lite senare än vad som först var tänkt.

Här kommer finaste Lasse Lindhbilden jag tog i onsdags. Helt oredigerad och jag hoppas verkligen att ingen snor den utan att säga att det är MIN bild.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0