En dag då man är mellan sjuk och frisk. En dag då man vill göra saker men samtidigt inte smitta sina vänner.

Sola och lyssna på p3 ute på balkongen är vad jag gjort i stort sett hela dagen idag. Måste bli av med den fula shortsbrännan och vita magen.
Fick för mig att jag skulle ta en snabb dusch och sedan cykla iväg till IKEA för att äta så jag slipper laga mat själv ikväll.
Insåg när jag kom ut ur duschen att IKEA bara har lunchservering så jag måste laga mat idag med.

Kanske tar en promenad till Gränby Centrum senare idag bara för att göra något. Jag har inte riktigt bestämt mig än.
Något som jag däremot bestämt är att jag ska ta en liten midnattspromenad. Efter Sex And The City fan, såg nu att det är fredag... Efter Walk The Line ska jag dra på mig skorna och gå ut och gå. Tar nog även med mig en liten matsäck att äta på bron.

Varm sommarnatt. Håkan Hellström och Lasse Lindh i öronen. Sitta på bron och höra lastbilar från E4 dundra förbi där nedanför. Tänka tankar man aldrig tänker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0