Grega

Hej!

Jag borde egentligen sova vid den här tiden. Särskillt eftersom jag är sjuk och måste/vill bli frisk s fort som möjligt. Men sover det gör jag inte. Istället sitter jag uppe och surfar runt på internet. Hittade P3 Sommarsessions facebooksida. Där hittade jag bland annat det här klippet: http://www.facebook.com/pages/P3-Sommarsession/119819831386761?v=wall#!/video/video.php?v=409429351751&ref=mf . Kolla! Andreas Grega är helt galen som han hoppar mellan scenen och publiken. Man ser mig flera gånger i filmen med och ... det syns att jag inte är lika stort fan som de runt omkring mig. Så kan det gå när man aldrig hört låtarna innan, jag försökte sjunga med ändå eftersom jag visste att p3 säkert skulle ta bilder och filma. Och som sagt, det syns att jag inte är lika inne i det som de andra...

Hittade även den där HEMSKA bilden på mig och Andreas Grega. Usch och fy för hemska "idol-bilder". Man ser på mitt ansikte att jag mest bara vill komma därifrån men det rä för att jag precis innan bilden togs fick världens blötaste kram av en otroligt svettig artist.


Ännu en utav mina P&L-bilder. Ett utav Andreas Gregas stagedive...

Nu börjar det bli rikitgt ljust ute så jag borde nig gå och lägga mig nu. Kolla på klippet och lyssna gärna på Andreas Grega på spotify, han är faktiskt rätt bra.

Pusstuss!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: ... Vi kan väl låtsas? Mina bloggläsare behöver ju inte få veta något? ;) XD

2010-07-09 @ 10:19:07
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0