Jag är sjuk

Blev sjuk direkt när jag kom hem från Borlänge, min kropp klarar inte av att ta det lugnt efter fyra underbara dagar i högt tempo.

Halsen gör ont (beror även på att jag skrek sönder den), näsan rinner, jag hostar och det värsta av allt: öronen gör ont!
Jag kan alltså inte lyssna på musik.
Igår och idag har jag tittat på tv på låg volym hela tiden. Jag orkar knappt något mer.

Om jag orkar ska jag snart lägga in P&L-bilderna på datorn. Hoppas att bilderna som ser fina ut i kameran är lika  fina på datorn. Annars blir jag ledsen tjej.
Den senaste timmen har jag försökt leta upp bilder från peace & love som jag är med på. Det enda jag hittat är en bild på mina skor.
Vad händer med de där publikbilderna som fotograferna tar egentligen? Det fortsätter vara ett mysterium.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Om jag stoppar i mig hörlurar så känns det som om jag har öronproppar... xD

2010-07-06 @ 14:13:56
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0