Peace

Två minilistor om Peace & Love:

Dagens misstag:
Onsdag
- Cyklade fel när vi skulle till festivalen. Tog över en timme att komma dit (tog ca 25 minuter de andra dagarna)
Torsdag - Hade jeans på mig! Varmt varmt varmt
Fredag - Att vi stod där vi stod på The Hives...
Lördag - Gjorde en del småmisstag t.ex. glömde cykelnyckel och var tvungen att vända.

Dagens bästa konsert:
Onsdag
- Lasse Lindh
Torsdag - Kent (fast jag inte ens såg hela). Dock var Robyn och Babian väldigt väldigt bra de med...
Fredag - The Ark
Lördag - Hästpojken



Att välja hela festivalens bästa konsert blir svårt. Att bara välja dagens bästa var riktigt svårt det med, i stort sett allt vi såg var bra. Om vi var på en dålig konsert gick vi därifrån, vi gick ju tillochmed ifrån flera bra konserter, det fanns nästan alltid någonting bra att se.
Den enda konsert jag ångrar att jag såg var The Hives och jag ångrar inte att jag såg den utan det jag ångrar är att jag stod där jag stod. The Hiveskonserten hade säkert varit hur bra som helst om jag hade stått på något annat ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0