743 stv

Hej!

Jag är usel bloggare men mina dagar är fulla av andra saker.
Nu har jag nyss kommit hem till pappa och jag lämnade laptopen hos mamma så jag sitter vid pappas stationära dator för första gången på länge. Känns konstigt.

Här hemma hos pappa känns det väldigt mycket sommar. Kanske beror på att mamma bor i lägenhet. Hus med tomt på sommaren ska det vara! (Förlåt mamma, du vet att jag gillar att bo hos dig med, det är ju närmre stan.)

Nej nu ska sätta mig ute på altanen och läsa en bok. Sommarkvällsmys alltså.

I övermorgon blir det Borlänge.
Fred och Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Fred på dig med! <3

2010-06-27 @ 20:13:48
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0