Ledig dag

Hej!

Gick upp redan klockan nio idag så det känns som om klockan redan är mycket mer än avd den är. Genom att gå upp klockan nio insåg jag hur värdelöst det är att gå upp så tidigt, man kan inte gå ut och sola och man kan inte planera dagen för ingen svarar på sms.

Nu är det iallafall lite varmare ute så nu ska jag ut på en lång promenad i solen och försöka få lite färg på mig. Sedan ska jag försöka ta mig till stan (får se hur lång tid det tar nu när alla studenter är ute...) och ikväll åker jag hem till Ida och hänger med massa tjejer från klassen. Astrid Lindgrentema skulle det visst vara också, får se vad jag hittar på att klä ut mig till...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0