NEW SHOES

Jag köpte skor för bara någon dag sen och borde inte köpa mer skor men eftersom jag fick skavsår utav dem kunde jag inte låta bli att köpa de här söta skorna när jag såg dem inne på Monki :
Hur somriga som helst!

Efter skoshoppingen åkte jag iväg till Gränby Centrum. Lyckades hålla mig ifrån nya klädinköp, handlade bara ett armband på Lindex. Sista affären jag gick in i var ICA Kvantum. Jag skulle köpa en bodylotion och crème fraiche (var tvungen att laga egen mat idag) och helt plötsligt står jag där med båda händerna fulla med saker. Jag glömmer alltid bort att ta korg...

På bussen hem var det en tjej som svimmade. Jag får alltid panik när sånt händer och vet inte vad jag ska göra. Som tur är fanns det några på bussen som hjälpte henne upp och gav henne vatten.


Kommentarer
Postat av: Emma

Avundsjuk! De där skorna har jag velat ha sedan jag såg dem första gången. Tyvärr har jag lite dåligt med pengar :(

2010-06-17 @ 22:40:04
Postat av: Elli

Åh, det var VÄLDIGT gulliga skor för att inte vara converse!

2010-06-18 @ 13:54:46
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0