NP MaB

Nationellt prov i MaB idag. 4 timmar långt prov, jag satt kvar lite mindre än 3,5 tror jag. La ner mer än en timme på sista uppgiften (stora uppgiften, sista punkten var jobbig!) men jag klarade den tror jag!
Hela provet kändes rätt bra efteråt, gäller bara att hoppas på att jag inte har för många slarvfel och att jag har skrivit tillräckligt mycket när man ska förklara och motivera och sånt shit.

Om jag lyckades få MVG på det här är jag nu av med alla läxor och prov det här läsåret. Ettan är snart slut, tiden har gått SJUKT fort! Känns i och för sig länge sen jag gick på min förra skola men att det redan gått ett läsår sen jag började i den här klassen är bara sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0