Nu börjar sommaren!

Imorgon är alla lektioner inställda vilket betyder att jag är ledig. På fredag är det avslutning i Pingstkyrkan. Allt detta betyder att jag inte behöver se skolan innan 23e augusti!
Kommer dock sakna skolan lite. Allt folk alltså. Men om vi inte ses innan så ses vi igen om lite mer än 2 månader, de tär inte så lång tid.

Mina sommaräventyr rivstartar direkt efter avslutningen på fredag då jag drar iväg Göteborg!

Den här sommaren kommer bli bäst! Jag ska försöka utnyttja tiden så mycket som möjligt och ha så kul som det bara går! Alla mina resor kommer dock vara rätt korta (de längsta är en vecka) så det blir rätt mycket dötid mellan. Då blir det häng i Uppsala (eller varför inte hela Uppland, jag har sommarlovskort på UL!) med lite roligt folk. Får bara hoppas att det är någon hemma.


Det här blir första inlägget i en ny kategori - Sommaren 2010.

Bästa sommaren någonsin? Jag kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0