Om det var någon som inte redan visste det

Storvreta är världens dödaste lilla håla

Kommentarer
Postat av: En liten person i en ännu mindre håla som är totalt besatt av Lars Lindh.

Tyst med dig, vi ska se Lasse Lindh om tretton dagar. Fattar du hur det slog mig idag? TRETTON DAGAR, det är ingenting! Så nu ska vi sätta på Lasse Lindh (om inte han sätter på oss alltså) och dansa loss och lära oss texterna, så att vi kan imponera på honom på P&L och säga att vi, vi kan minsann hans texter och vi vet hur man sätter på honom!!



Hej Malin, jag är knäpp idag.

2010-06-17 @ 13:24:03
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Hon där som vill bli påsatt av Lasse Lindh!!

Svar: Haha, ibland får jag till det. Jag tycker att folk borde skriva fler flummiga kommentarer!

MEN JA, VI SKA SE LASSE LASSE LITEN OM EN LITEN LITEN STUND! FÖR FÖRSTA GÅNGEN. AAAAAAH. HYPERVENTILERAR. ORGASMASERAR. SKAKAR.

ÄTER EN KANELBULLE, men så gjorde jag inte det ;PpPppP



Jag glömde nog Lily Allen ja. Tror du att hon förlåter mig? :(

2010-06-17 @ 20:27:02
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Lasse Lindh-fan som får Lily Allen att dampa.

ÅH, VI SKA HÖRA HANS RÖST MEDAN HAN ÄTER NÅNSTOPP (vi får kasta upp en påse åt honom.) OCH FAN VAD DU SKA SLÅSS DÅ! JAG KANSKE BLIR RÄDD ÄNDÅ? OCH OM VI SKA VARA UNDER TÄCKET KAN VI VÄL LIKA GÄRNA TA AV OSS KLÄDERNA OCH HA SEX MED HONOM MEDAN VI SPELAR "RADION SPELAR ALDRIG VÅRAN SÅNG" PÅ VÅRAN RADIO?!

...

Vi tar det lite lugnt med den dåliga spriten också va? :-)



Och fan ta Lily Allen, vi stänger in henne på en bajamaja! Så kan hon fucka sig själv, höhö.



TRETTON DAGAR LALALALALALALAAALALA

2010-06-17 @ 21:30:30
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0