Så länge du är min

Så länge du är min

Magnus Weideskog

 C                         Am                          F                        G
Jag har aldrig varit smart har alltid varit den som kommer sist över linjen

C                       Am                        F                        G
Jag har aldrig förstått vad andra förstår har alltid varit långsam och trög

C                           Am                          F                           G
Jag var sist med att stå, var sist med att gå, var sist med att lära mig prata

  

Dm            Bb                       C                           F
Du ger mig ljus, du visar mig vägen du håller min hand

Dm             Bb                     C                        F
Du ger mig mod, att våga försöka att aldrig ge upp

  

              Am  G  C
Det spelar ingen roll

               G
om jag är hjälplös

    Am  G  D      C
Så länge du är min

  

C                             Am                             F                     G                     
Jag kommer aldrig bli rik, kommer aldrig ha råd att ge dig allting du förtjänar 

C                        Am                          F                               G
Jag kan ge allt jag har, du kan få hela mig, jag lovar att vara rädd om det vi har 

Dm             Bb                      C                           F
Du ger mig ljus, du visar mig vägen du håller min hand

Dm             Bb                 C                            F
Du ger mig mod, att våga försöka att aldrig ge upp

 

               Am  G  C
Det spelar ingen roll

                G
om jag är hjälplös

    Am  G  D      C
Så länge du är min




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0