Senaste dagarna i bilder

Har varit riktigt dålig på att ladda upp bilder. Här är bilder från i stort sett hela den här veckan.


Marcus har flyttat till Storvreta och jag hängde med honom en hel dag för att visa att det absolut inte finns någonting att göra i Storvreta. Om man vill göra något gäller det att fixa det själv. Fantasi behövs. Vi ritade på Marcus skor, så bra fantasi har vi.


Jag lärde mig att åka skateboard. Eller det där var en överdrift men jag klarade faktiskt av att stå på skateboarden och ta fart och fortfarande stå kvar.


En dag åkte jag till Gränby Centrum. När jag stod och väntade på bussen kom det helt plötsligt en röd buss! Var det en stockholmsbuss som kört fel? Nej, det var bara Media Markt som överdrivit lite för mycket med sin reklam.


En dag hade jag flta i mitt hår. Utav mitt egna hår. Synd att det var inne med sånna här flätor för ett år sedan och inte nu längre...


Igår kväll/ inatt var jag med Marcus igen. Vi spelade basket och sjöng. Stackars Storvreta.


Idag var jag hemma hos Emma. Emma har typ världens sötaste kattungar!

Det var allt. Imorgon ska jag träffa Emma och Sofia igen och på kvällen åker jag hem till kära mamsi. Nästa gång jag kommer hem till pappa igen är det dags för P&L! Inte långt kvar nu alltså! 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Men bussar som inte överdriver sina reklamer känns väl ganska puckat...?

2010-06-21 @ 14:19:11
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Emma

De små kattskrällena! ^^

2010-06-21 @ 19:51:52
Postat av: Ellie

Svar: Han är högt upp på dina top artist på spotify, pucko.

2010-06-21 @ 21:45:51
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0