Sista inlägget?

Hej!

Imorgon någon gång på förmiddagen åker jag till Borlänge!
Kommer kanske inte skriva något mer innan jag åker men när jag kommer hem, då jävlar blir det bilder och berättelser!

Kommer inte gå till festivalen förrän på onsdagen (då Ellie kommer upp till Borlänge) så imorgon ska jag träffa min pappas kusin (och sysslingar till mig?) som jag aldrig träffat! Ska även kanske låna cyklar av dem så jag och Ellie slipper passa bussar och sånt. Kanske. Äh, vi får se hur det blir, kanske finns superbra och billiga bussar...

Nej men pusshej, ni får ha det så bra nu.

Peace & Love!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Vi ses!!!!



eller, när du har läst det har vi redan setts. eller så kanske vi ser varandra precis nu? Vi sågs, vi ser och vi segrade!...



jag är fett fail :D

2010-06-29 @ 18:16:25
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0