100306

Oj, oj. Igår var jag duktig och gjorde många saker. Hann dock inte blogga något efter mitt inlägg tidigt på morgonen så här kommer en sammanfattning av gårdagen.

Gick upp tidigt, fixade mig och åkte till Sara. Därifrån åkte vi direkt ut till stallet där Hetta står. Vi fixade lite med Hetta, tog bilder på henne (eftersom det för en gångs skull var ljust) och red lite. Även jag testade på att rida. Allt gick bra förutom det att det inte gick att få henne att stanna. Men som tur var så skenade hon aldrig iväg eller något sånt utan allt man gjorde var i kontrollerat tempo men om man skulle stanna fick man börja försöka stanna långt innan. Aja, jag ska provrida på tisdag och då får vi se hur det går. Tänkte dra med mig pappa så får han säga vad han tycker och så får vi prata med ägaren.

När jag kom hem åt jag lunch. Mamma hade precis gått upp och satt och åt frukost när jag kom hem. Jag var pigg och hade en massa extraenergi så efter maten böt jag om till träningskläder och drog med mig mamma ner till gymmet där vi tränade i kanske en timme eller något sånt.

Efter gymmet blev det dusch och fixning. Sen drog jag och mamma iväg till lite olika affärer för att klla på present till mina kusiners mamma som fyller år. Blev ett rosa/lila set med pilatesboll, gummiband, viktbollar och träningsdvd. Bara det faktum att allt var rosa/lila gjorde ju att vi bara måste köpa det. Från affären åkte vi hem och hämtade brorsan och sen åkte vi iväg till kusinerna.

Kusinernas mamma blev glad över presenten (de bor ute på landet och har långt till alla träningsställen och hon har länge tänkt köpa en pilatesboll) och vi åt mat, såg på melodifestivalen och fikade.

Åkte hem vid halv ett och när vi kom hem gick jag direkt till sängen och sov. Hur skönt som helst!



Världens längsta inlägg blev det visst men så kan det gå när man gör saker.
Nu ska jag fixa mig lite snabbt och åka till stan för att träffa Linnea i några timmar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0